Zamówienia można składać za pośrednictwem strony www.swiatleku.pl bądź pod numerem telefonu 24 721-05-34
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową 24h/7dni w tygodniu.
Zamówienia przyjmowane są również przez infolinię od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600 .
Produkty dostępne w serwisie swiatleku.pl można zarezerwować poprzez stronę i odebrać w wybranej aptece. Lista aptek, do których można złożyć zamówienie znajduje się w zakładce Apteki. W tej formie dostawy nie ponoszą Państwo kosztów dostarczenia zamówienia do wybranej apteki.
Produkty, nie będące produktami leczniczymi można zamówić kurierem do domu lub do automatu paczkowego. Do wyboru są trzy opcje dostawy: kurier lub Paczkomat InPost oraz Orlen Paczka Ceny dostawy znajdą Państwo tutaj.
Bardzo ważne!
Apteki, które współpracują z nami na zasadzie odbiorów osobistych są naszymi aptekami partnerskimi, w których mogą Państwo bezpłatnie odebrać zamówienie.
Dostępność i cena podana na stronie www.swiatleku.pl dotyczy tylko rezerwacji złożonych za pośrednictwem serwisu internetowego. Apteka posiada własne stany magazynowe oraz własne ceny.
Podany na stronie produkt nie znajduje się fizycznie w aptece. Aby odebrać leki w danej cenie, należy je najpierw zamówić na stronie www.swiatleku.pl.
Jak złożyć zamówienie z odbiorem w Aptece?
Dodają Państwo produkty do koszyka. Następnie uzupełniają podstawowe dane kontaktowe. Kolejnym krokiem jest wybór formy dostawy. Tutaj wybierają Państwo opcję: odbiór osobisty i z listy aptek zaznaczają tą właściwą.
Zamówienie jest dostarczone do apteki w ciągu 24-72h. O gotowości zamówienia do odbioru informuje apteka drogą mailową.
Za produkty zamówione do apteki płacą Państwo przy odbiorze preparatów w aptece.
Zamówienie czekać będzie na Państwa przez 7 dni od momentu powiadomienia, że jest gotowe do odebrania. Po tym czasie zostanie anulowane.