Reklamacje i zwroty

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  1. Przykładowy formularz odstąpienia od umowy dołączany będzie do każdego zamówienia (do każdej przesyłki) oraz dostępny jest na stronie Formularz zwrotu.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę).
  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  1. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  1. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz, przy czym do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient może zwrócić rzecz na adres : AFARM SP. Z O.O., ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz
  1. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  1. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem są produkty lecznicze.
  1. Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  1. W przypadku, gdy sprzedaż nie jest sprzedażą wysyłkową, produkty lecznicze i wyroby medyczne wydawane z apteki mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania ( art. 96 ust. 6 ustawy z dnia 6 października 2011r. Prawo farmaceutyczne tj. Dz.U. Z 2008r. Nr 45 poz. 271).
  1. W przypadku, gdy sprzedaż nie jest sprzedażą wysyłkową (odbiór osobisty w aptece) reklamacje związane z zakupionymi produktami należy składać Aptece, w której dokonano zakupu. Reklamacje rozpatrywane będą przez Aptekę dokonującą sprzedaży w terminie do 14 dni, a gdyby to było niemożliwe, Klient zostanie w tym okresie poinformowany kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  1. W przypadku sprzedaży wysyłkowej reklamacje należy składać na adres: Afarm Sp. z o.o., ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni, a gdyby to było niemożliwe Klient zostanie w tym okresie poinformowany kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.