Jak zamawiać?
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony www.swiatleku.pl bądź pod numerem telefonu 24 721-05-32
Zamówienia można składać za pomocą strony 24h/7dni w tygodniu.
Przez infolinie od poniedziałku do piątku od 800 do 1600 .
Wszystkie produkty dostępne w serwisie swiatleku.pl można zamówić do domu lub do Paczkomatu InPost. Do wyboru są dwie opcje dostawy: kurierem InPost bądź do Paczkomatu InPost. Ceny dostawy znajdą Państwo tutaj.
Jako formę dostawy można wybrać również odbiór osobisty w aptece. Lista aptek, do których można złożyć zamówienie znajduje się w zakładce Apteki. W tej formie dostawy nie ponoszą Państwo kosztów dostarczenia zamówienia do wybranej apteki.
Bardzo ważne!
Apteki, które współpracują z nami na zasadzie odbiorów osobistych są naszymi aptekami partnerskimi, w których mogą Państwo bezpłatnie odebrać zamówienie.
Dostępność i cena podana na stronie www.swiatleku.pl dotyczy tylko zamówień złożonych za pośrednictwem serwisu internetowego. Apteka posiada własne stany magazynowe oraz własne ceny.
Podany na stronie produkt nie znajduje się fizycznie w aptece. Aby odebrać leki w danej cenie, należy je najpierw zamówić na stronie www.swiatleku.pl.
Jak złożyć zamówienie z odbiorem w Aptece?
Dodają Państwo produkty do koszyka. Następnie uzupełniają podstawowe dane kontaktowe. Kolejnym krokiem jest wybór formy dostawy. Tutaj wybierają Państwo opcję: odbiór osobisty i z listy aptek zaznaczają tą właściwą.
Zamówienie jest dostarczone do apteki w ciągu 24-72h. O gotowości zamówienia do odbioru informuje apteka drogą mailową.
Za produkty zamówione do apteki płacą Państwo przy odbiorze preparatów w aptece.
Zamówienie czekać będzie na Państwa przez 7 dni od momentu powiadomienia, że jest gotowe do odebrania. Po tym czasie zostanie anulowane.