FAQ

Czy ceny na stronie są cenami produktów w aptece?

Nie. Są to ceny, które obowiązują przy zamówieniach internetowych. W momencie gdy pójdą Państwo bezpośrednio do apteki, to może zdarzyć się sytuacja, że danego produktu nie ma, bądź jest w innej cenie niż na stronie.

Czy zarejestrowanie się w serwisie Świat Leku jest konieczne do zrobienia zakupów?

Nie. Zakupy w serwisie można zrobić bez rejestracji, natomiast po zarejestrowaniu się ma się dostęp do historii zakupów i nie trzeba za każdym razem wpisywać swoich danych do zrealizowania zamówienia.

Na stronie internetowej podawane są ceny netto czy brutto? 

Wszystkie ceny podane w serwisie są cenami brutto.

Czy złożone zamówienie może odebrać ktoś z rodziny bądź znajomy? 

Tak. Osoba odbierająca powinna podać dane osoby składającej zamówienie. W przypadku zamówienia opłaconego z góry potwierdzenie danych osoby zamawiającej jest niezbędne.

W których aptekach można odebrać paczki? 

Lista aptek w których można odebrać zamówienia znajduje się w zakładce Apteki.

W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie?

Godziny otwarcia aptek są podane w zakładce Apteki jak również w mailu wysłanym po złożeniu zamówienia.

Po jakim czasie od złożenia zamówienia mogę jeszcze zrobić za nie przelew?

Na przelew oczekujemy maksymalnie 5 dni, ale zalecamy jak najszybsze opłacanie zamówień, ponieważ towar pod zamówienia nieopłacone nie jest zarezerwowany.

Co zrobić w przypadku gdy paczka dostarczona przez kuriera była uszkodzona? 

Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili dostarczenia paczki oraz w przypadku stwierdzenia uszkodzenia sporządzić protokół reklamacyjny. Sprawdzenie zawartości paczki jest obowiązkiem kuriera i jest bezpłatne. Jeżeli doręczana paczka wygląda na bardzo zniszczoną (jest bardzo pognieciona, wygląda na zalaną itp.) prosimy o jej nie przyjmowanie. Zostanie ona zwrócona do apteki w której sprawa zostanie wyjaśniona.

Czy w przypadku wybrania wysyłki kurierem lub pocztą mogę zwrócić zakupiony preparat? 

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 marca 2008 r. w sprawie warunków wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza (Dz.U. z 2008r. Nr 60, poz. 374) istnieje możliwość zwrotu produktu leczniczego w ciągu 10 dni.

Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne(t.j. Dz.U. z 2008 r Nr 45 poz.271 z późniejszymi zmianami).

Zwracany w trybie określonym w powyższym punkcie towar powinien być dostarczony (odesłany) do apteki w stanie niezmienionym (bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne).

Co mam zrobić jeżeli w paczce będzie brakowało jakiegoś preparatu? 

Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce (mimo iż staramy się sprawdzać przesyłki bardzo dokładnie) to prosimy o kontakt mailowy w celu uzgodnienia najwygodniejszej dla Państwa formy rozwiązania sprawy.

Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.